Hos pappa

Sitter just nu hos pappa och funderar på vad jag ska köpa i Stockholm nästa vecka.
Jag ska ju åka upp med Mamma och min pojkvän.
Det kommer bli grymt kul och jag ser verkligen fram emot det!

Tidigare idag var det konfirmationsundervisning. Inte så långt kvar tills jag konfirmerar mig. Bara 2 månader. Haha. :)

Jag har inte bloggat på jätte länge nu, jag får verkligen ta mig i kragen och se till att börja skriva!
Ni får säga till om det är något som saknas eller liknande. Te.x om ni vill att jag ska blogga om något speciellt, eller ge någon kritik. Det är bara att kommentera!

Hade även tänkt att ha en frågesport framöver. Vi får väl se hur det artar sig. :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0