8/2-10

Dagen startade väldigt bra, om jag får säga det själv!
Vaknade, somnade om, vaknade igen, gick upp och letade efter kläder.. Men eftersom jag har så rent och städat i min garderob.. (Som förresten ligger 5 meter från mitt rum..) Så hittade jag inte de kläderna jag letade efter.. så jag stod där och letade i nära 10 minuter.. Det var inte kul kan jag säga och särskilt inte då jag är så trött på morgonen...
Jag klädde på mig och lade på bas. (Jag börjar alltid med basen på själva sminkningen när jag stiger upp. Blir så mycket att tänka på annars.) När jag var klar var klockan ca halv åtta, då jag satsar på att bli klar, så jag hinner gå/cykla till skolan.
Men, när jag skulle äta frukost så skulle jag ta fram flingpaketet och självklart tar jag tag i fel ända och välter ut alla flingor på golvet.. Så det fanns inte så många alternativ. Jag fick damsuga upp alltihop och jag åt verkligen mina stackars flingor jag fått i skålen på tre sekunder.
Det slutade med att mamma fick köra mig i vilket fall som helst.

Skoldagen var som vanligt inget extraordinärt hände..  Jag blev klar med min "Idag... Ingenting" bild på bildlektionen idag i alla fall! Credits to me!

Ska iväg och träna nu på eftermiddagen. Så ni kan förvänta er en uppdatering antigen ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0