Flumm!

Vaknade halv sex, gick upp klädde på mig, gick och lade mig igen, somnade om och vaknade tio över sju! En bra start på en bra dag!
Mamma körde mig till skolan, hann dit så jag var där vid åtta och just då kom jag på att vi hade sovmorgon till kvart över.. :)

Jag hade med min kamera, så det blev många väldigt fina bilder! :)


(Tryck på bilden för att se i större format!)

Snön yr och det är vitt överallt! Nu kan det sluta snöa!

Jag ska iväg och träna nu ikväll, så det fick bli ett snabbt inlägg. :)
Uppdaterar senare ikväll som sagt.

Nu ska jag kila!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Alexandra (;

Haha, riktigt snygga bilder (;<3

2010-02-02 @ 20:52:57
Postat av: D.I.S.C.O

cool blogg=)

Postat av: Ljunggren ;) <3

snygga bilder :D stolt fotograf på visssa :D<3

2010-02-03 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0