Temavecka!

Dålig uppdatering idag! Inte bra! ;)

Nu är jag i alla fall klar med min framsida till "boken om mig själv"! Bara resten kvar då! Woho...!

Dagen började med en liten försovning, (som vanligt) gick upp och fixade mig, åt frukost och gjorde alla vanliga morgonsysslor. :)

Vi har en temavecka i skolan som handlar om kärlek. Lite passande eftersom det var alla hjärtans dag i går.
Våra lärare har tydligen bestämt att vi ska "forska" om något inom kategorin "kärlek" på alla ämnen.. Så det blir ju lite spännande.. :)

Jag, Linette och Cecilia ska plugga in en scen från William Shakespeares hamlet.

Följde med Josefine hem efter skolan, färgade hennes hår mörktbrunt och var allmänt flummig. :)
Jag gjorde även ett litet experiment på mitt egna hår. Gjorde en brun slinga i min lugg. Det blev lite misslyckat eftersom jag har lite nyanser av brunt... Jag skulle nog låtit färgen sitta i lite längre. :)

När vi var klara körde Josefines pappa oss till stan.
Jag är totalt nerkärad i min cardigan jag köpte!


Me like!♥ Man kan även vika upp ärmarna, perfekt för mig som alltid gör de!

Vi gick in på jack and jones och mötte mamma. Sen var hon gullig nog och körde oss hem. Tack.♥


En vacker bild på två vackra personer!♥

David har fått mig att brja lyssna på Rolandz. Dom är sjukt bra! :D
Det är mest "gung" i Eda-Lee!


Undra vem som kommer att ha denna fina låt på hjärnan i många dagar framöver..? :)
Eda-Lee, dansar mot en bättre tid, Eda-Lee, att det kommer bli vi...
Det är UNDERBART med så sjkön musik!

Ha det bra!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer dig på bloglovin nu(a♥

2010-02-15 @ 20:30:24
Postat av: Diana

har lagt till dig nu !:)

2010-02-15 @ 21:29:47
URL: http://dulcediana.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Fin cardigan :) kram

2010-02-15 @ 22:27:40
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hejhej(L)

Jag ska ha min första 'frågor och svar' så snällasnälla gå in på min blogg och fråga ngt:D<3



Kram Vanessa

2010-02-16 @ 12:58:44
URL: http://vanessaofsweden.blogg.se/
Postat av: josse! ;)

haha de är du som är söt på bilen! ;D<3

2010-02-16 @ 20:04:50
Postat av: josse! ;)

haha de är du som är söt på bilen! ;D<3

2010-02-16 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0