Workout

Hemma från träning nu.
Så grymt kul! Jag har inte tränat på jätte länge, *host* så har glömt den otrolig sköna känslan man får i kroppen efter träningen. Träningsverk.. Men man blir glad och pigg på något sätt.. Jag känner mig nästan som en ny människa. Detta ska jag absolut fortsätta med! 

Vi körde "core" Mag och rygg träning. :) Fast just nu har jag mest ont i låren.. Det känns nästan ingenting i magen.. Men det var jätte kul! Har ni inte povat de.. så gör det! :)
 
Imorgon är det Emelie Autumn konsert i köpenhamn. Något vi inte fått glömma! Linette åker självklart dit, så jag har kommit fram till att jag tvingar henne att ha så roligt hon kan, för på torsdag kommer hon hem igen och då är de vanlig skoldag. ;)

Hittade extremt söta bilder på mig själv och Sara, när vi var små och lekte på dagis.. Måste scanna in dom i datorn snart! :)



Slänger in en bild på en drogad Sixten och en suuuuperglad Elvira! :)

Nu ska jag fortsätta trixa lite i photoshop och sen ska jag nog sova. :)
Godnatt!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är rätta takter! :D

Men jag kommer imorgon på morgonen med, så vi ses ju då, så att du inte behöver sakna ihjäl dig. ;D<3

2010-02-02 @ 21:11:40
Postat av: Linette

lawl, glömde skriva namnet på den förra, men alla fattar vem det var som skrev ändå xD

2010-02-02 @ 21:12:20
Postat av: Emma :)

Hahah ja! Det är alltid kul att se hur bra man kan få det och så med :D

2010-02-02 @ 22:14:23
URL: http://storapudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0